COLÒNIES A TUIXENT

2-3-22

Després de matinar molt i un llarg viatge, arribem a les pistes d'esquí de Tuixent - La Vansa per realitzar 3 hores de classes d'esquí. Els monitors d’esquí ens diuen que som uns grans privilegiats perquè just arribar ens comença a nevar. Després de dinar gaudim del Museu de les Trementinaires i elaborem la nostra pròpia pomada de Calèndula. El dia acaba amb un terrorífic joc de nit i a dormir que demà continuem amb més aventures.

FOTOS 1r DIA

3-3-22

El segon dia ens despertem i agafem moltes energies per començar el dia amb un bon esmorzar. Anem a pistes per continuar amb les classes d'esquí. Ens adonem que comencem a tenir un bon progrés. Arribem a l'hora de dinar en molta gana. Després de dinar descobrim el poble de Tuixent amb una gimcana per aprendre moltes més coses. Acabem el dia amb la festa de nit!... i a dormir que demà ens queda l'últim dia!

FOTOS 2n DIA

4-3-22

Això s'acaba! Encara que estem cansats i cansades hem d'aprofitar el matí. A pistes avui ens trobem amb una activitat molt diferent... ja us explicarem! El darrer àpat el fem a pistes. Tornem amb la motxilla plena de noves experiències.

Entrades populars d'aquest blog

COLÒNIES TUIXENT 2024

1r dia Les Tallades (4t i 5è)

Tornem a tenir estació meteorològica a l'Arenal!