COLÒNIES A TUIXENT!!!

El primer dia vam haver de matinar tots, els nervis que  sentíem d'anar-nos de colònies cada vegada anaven augmentant i al veure els amics encara més.
El viatge va ser divertit perquè anaven cantant cançons que ens motivaven i ens divertien. Pel camí anàvem veient les muntanyes nevades, el Pedraforca,  els animals...
Un cop vam arribar a pistes ens van donar el forfet i el  material necessari per esquiar. Un cop teníem les botes
posades, ens van classificar per grups: experts, mitjans i principiants.
Vam fer tres hores de classe esquiant fins l'hora d'anar a dinar.

ESQUIANT...
JOC DE DESCOBERTA DEL POBLE
JOC DE NIT

El segon dia vam marxar cap a les 10 del matí a pistes, després d'un bon esmorzar. Un cop allà ens vam col·locar per ordre de forfet i vam agafar el nostre material. Vam continuar el matí fent esquí de fons, el nivell va ser una mica més elevat. Després de fer esquí de fons, ens deixaven jugar una estona en la neu.
Quan tothom va acabar de dinar, les mestres i monitores, ens van explicar que faríem una activitat de descoberta pel poble. I així ho vam fer: vam agrupar-nos per grups d'habitacions, i cada grup tenia un full amb preguntes del poble que havia d'anar responent a mesura que caminàvem.
Quan va acabar l'activitat vam anar a Can Cortina i ens vam instal·lar a les habitacions, ens vam dutxar i canviar de roba.

Després de sopar vam fer un joc de nit que era de por, però a la vegada era divertit. El joc tractava de descobrir per grups les pistes que ens ajudaven a descobrir el que li va passar a una dona. Quan tots els grups ja les va trobar totes, vam haver de deduïr què havia passat.
Finalment, vam anar a dormir ja que havia sigut un dia molt llarg i estàvem cansats.

Per la tarda vam fer una crema de calèndula i vam aprendre sobre les Trementinaries. Per la nit vam representar els nostres espectacles i vam ballar una estona. Ho vam passar d'allò mes bé!

Quan ens vam llevar l'últim dia, vam haver d'acabar de preparar la motxilla, vam esmorzar i vam marxar cap a pistes. Quan vam acabar el tercer dia d'esquí, vam dinar a un restaurant de pistes i ens vam preparar per marxar.

Han estat les últimes colònies, les quals no oblidarem mai. Ens han deixat amb un bon record de les colònies que hem fet a l'escola.

Entrades populars d'aquest blog

COLÒNIES TUIXENT 2024

1r dia Les Tallades (4t i 5è)

Tornem a tenir estació meteorològica a l'Arenal!