COLÒNIES TUIXENT

PRIMER DIA

Després d'un llarg viatge per arribar a la comarca de l'Alt Urgell i una bona matinada, arribem a les pistes d'esquí de Tuixent-La Vansa per realitzar les primeres classes d'esquí. Ens hem trobat un paisatge idíl·lic: Un sol espatarrant, un cel espectacular i un munt de neu. Els monitors d’esquí ens feliciten per la facilitat que estem tenint en adquirir les habilitats de l'esquí de fons. Després de dinar, ens instal·lem a la casa de colònies, Can Cortina. A la tarda, gaudim del Museu de les Trementinaires, d'una passejada pel poble i l'elaboració la nostra pròpia pomada de Calèndula. Després d'agafar forces amb un bon sopar, acabem el primer dia de colònies amb un terrorífic joc de nit i a dormir, que demà ens espera un dia molt intens.

SEGON DIA

Ens llevem amb molta gana, ens espera una dia ple d'activitats i d'emocions noves. Pugem a les pistes on ens esperen els monitors/es per poder gaudir d'aquest nou esport de muntanya. Tornem molt satisfets ja que som conscients dels nostres avanços lliscant sobre la neu. El dinar ens espera, necessitem carregar l'energia per poder seguir realitzant les activitats de la tarda. Després de dinar descobrim el poble de Tuixent amb una gimcana per descobrir els seus racons.

Acabem aquesta nova jornada de colònies amb una festa plena de diferents espectacles preparats pels propis infants..., i a dormir que demà ens queda l'últim esforç!

Més imatges perquè en gaudiu tant com nosaltres.

TERCER DIA

Tot té un final! Ens ha costat un mica aixecar-nos però som conscients que hem d'aprofitar fins al darrer minut de les nostres últimes colònies a l'Arenal de LLevant. A pistes avui ens trobem amb una activitat molt sorprenent... ja us explicarem! El darrer dinar el fem a pistes envoltats d'un entorn espectacular i únic. Acabem de compartir un trosset de la nostra vida plegats.

Mireu quines cares de felicitat que tenim

Entrades populars d'aquest blog

COLÒNIES TUIXENT 2024

1r dia Les Tallades (4t i 5è)

Tornem a tenir estació meteorològica a l'Arenal!