COLÒNIES TUIXENT 2024

TUIXENT

PRIMER DIA - 28/2/24

Avui tots i totes hem matinat molt i hem sortit amb l'autocar ben puntuals. El viatge ha anat molt bé i hem fet una parada a mig camí per agafar energies.

A dos quarts d'onze ja estàvem apunt per fer les primeres classes d'esquí de fons. Ens hem organitzat per grups i hem pogut gaudir durant tres hores de les pistes. El temps ens ha acompanyat i ha estat un matí increïble!

Després hem dinat i hem arribat a Can Cortina per preparar les nostres habitacions. Un cop enllestides hem gaudit del poble de Tuixent tot fent una gimcana que ens ha permés descobrir molts racons d'aquest.

Amb la panxa ben plena després d'un bon sopar, el dia acaba entre misteri, llegendes, una mica de por i molta emoció. Amb el joc de nit finalitzat, a dormir que demà ens esperen més sorpreses i més esquí!

FOTOS 1r DIA

SEGON DIA - 29/2/24

Avui ens despertem amb un bon esmorzar, agafant molta energia per començar amb forces el segon dia.

Anem a pistes per continuar amb les classes, els nostres monitors i monitores ja ens estan esperant allà. Anem millorant amb l'esquí de fons i amb l'equilibri, ja no caiem tant. Ens adonem que comencem a tenir un bon progrés.

Arribem a l'hora de dinar en molta gana. Després de dinar ens organitzem amb dos grups per portar a terme dues activitats. D'una banda, hem conegut de primera mà el Museu de les Trementinaires i, d'altra banda, hem elaborat la nostra pròpia pomada de calèndula.

Després d'una dutxa reparadora i el sopar, acabem el dia amb la festa de nit sorprenent a les companyes i companys amb les nostres actuacions!... i a dormir que demà ens queda l'últim dia!

FOTOS 2n DIA

TERCER DIA - 1/3/24

Després de nou anys on hem viscut moltíssimes experiències, anècdotes i aventures, ens apropem a la fi de les nostres últimes colònies a l'Arenal de Llevant! Tot i que l'esgotament ja és molt present, hem d'aprofitar molt bé el matí.

Recollides les habitacions, anem a pistes. Avui ens trobem amb una activitat molt diferent..., ja us explicarem! L'últim dinar el fem allà gaudint del meravellós paisatge de la Serra del Cadí.

Tornem amb les motxilles plenes de noves experiències. Han estat unes últimes colònies fantàstiques que de segur mai oblidarem!

Entrades populars d'aquest blog

1r dia Les Tallades (4t i 5è)

Tornem a tenir estació meteorològica a l'Arenal!